XXXXVI. Feszültséglevezető, nyelvészetre rákészülő, szövegeket ünneplő izémény.

 

Sok dolog történik, nagyon sok!

Jövő héten Noémi albumbemutatója, vokálozni fogok, ma gyakoroltunk. Szuperül csengünk.

Az előadás is halad, kedvemre való szerepek, csak szöveget kell tanulni.

Sok szöveget, sokmindenből, sokat, sokat, sokat mindenből.

Most tudatosult, hogy gyakorlatilag minden pillanatban valami hasznosat kell csinálnom mostantól fogva, hogy minden sikerüljön :D Hát, vannak ilyen időszakok az ember életében. Nem vagyok kétségbeesve, mert elhatároztam, hogy nyugodt maradok, úgy ahogy sikerül. 

Sokminden rendbe jött a életemben.

Például most már a könyves cikkeimért szeretnének fizetni nekem. Valószínűleg nem utasítom vissza az ajánlatot.

Mától júniusig csak egyetem, aztán majd pihenek. De most nem ajánlatos:D

Szeretnék vaníliapudingot enni. Holnap valószínűleg veszek mákot. Érdekes az életem.

Ó, és tegnap küldtem el az utolsó adag webszövegemet! Pár hónapig nem kell műanyag nyílászárókra gondolnom. Ettől függetlenül lehet, hogy megteszem. Álmatlan éjszakáimon a műanyag nyílászáróhoz írok verset. 

Szeverényi Orsolya:

Műanyag nyílászáró

Műanyag nyílászáró.

Mű!

Anyag!

Nyílás!

Záró....

Záró.