XXXXII. Az élet értelme.

 

Ezt még egy két hete írtam vázlatba, de nem folytattam mert lusta voltam :D Most ráveszem magam, kedves blogközönség!

"Annyira nincs kedvem ide írni, de nincs kedvem újraírni a szövegeimet sem, legalább is egyes részeit....

előző hónapban is ez volt :D észrevették, hogy másoltam. Aljas rágalom. Én vagyok a hónap dolgozója :D

És még a képek se voltak jók a szövegekhez, 50 új képet kell küldenem, mert a kétszer elküldött tájékoztatót az új képküldésről nem olvastam el :D Megint csak: én, a hónap dolgozója :D

Nem nagyon tudnék ennél kevésbé érdeklődni a munkám iránt :D

De kit érdekel a munkám amikor MA MEGKAPTAM ERIKET."

Erik az írógépem, de közben Limeriknek neveztem el, mint egy szolgáló.

"Limerik, jöjjön gyorsan!"

Egy közeli barátomnak kell limeriket keresnem most, mert illusztrálnia kell a sorait.

Most jól lettem, mert nem lázadok az egyetemista lét ellen. Továbbra se nyúltam hozzá a tananyaghoz, egyelőre, de már nem lázadok lélekben :D

Drámapedagógia órám volt, az ordító franciatanárral. 

 

Túl "explicit" volt a hatodik rádióműsor, nem adták le. 

 Kapom az emailt: "Figyelj túl explicit volt a műsor"

Azzal kezdtem hogy idegen szavak szótára, benyomom explicit... :D

"1. világosan kimondott, egyértelmű;
2. közvetlen;
3. vége, be van fejezve (középkori kéziratok zárszava);
4. rendezett"

Túlságosan vége be van fejezve volt a rádióműsorunk? Én ezt nem értem. Egyszerűen nem értem.

Beszerveztem egy szülinapi karaoke partyt, mert kezdtem hányingerkeltően szánalmasnak tartani, hogy otthon egyedül youtube karaokezok.

Tegnap elővettem a mikrofont és beleénekeltem, ezt meséltem B nek és majdnem megtapsolt :D

Azt hiszem ez tényleg haladás :D Meg kéne újra néznem a Little voice c filmet.

Úgy érzem, egy nagyon nehéz korszakon vagyok túl, és most újra jön egy pár jutalomév.:)

aranka.JPG