XXXIII. megtaláltam a Néni a vonaton, mit bámulsz? Című versem.

 

Szeverényi Orsolya:

Néni a vonaton, mit bámulsz?

Nem látod, hogy látom?

Néni a vonaton, mit bámulsz?

Azt hiszed, nem veszem észre?

Néni a vonaton, mit bámulsz?

Szerinted a tükörben nem látszik?

Néni a vonaton, mit bámulsz?

Odanézzek látványosan? Ezt akarod?

Mit?

Mit bámulsz?

Mi olyan érdekes rajtam?

Mi a faszt bámulsz?

Néni.

 12767544_1329253440424455_170566958_n.jpg

Mónival pár éve, Móni az "olyan hajat vágatok magamnak amilyet akarok, hogy aztán három hét után megbánjam!" szakaszában látható. Én a lehető legfotónelfogadhatóbb arcomat próbálom mutatni, nehogy véletlenül rossz kép sikerüljön. Ajvé córesz!!!

 A fülhallgató pedig nem működött, ez a napom legidegesítőbb dolga, de különben sem jók a usb csatlakozók a laptopomon, nem azért mert nem jó a márkája hanem szegény csak öreg, mint az országút, szerintem olyanok ezek a számítógépévek, mint a kutyaévek, vagy még többnek számít, mert mindig minden fejlődik.

Mádmázell Laptopp már idős hölgynek számít.

Na de mi lesz vele, ha meghal? Hova kerül?

Egy valami ázsiai helyre, ahol a többi laptopszeméttel lesz összezárva?

Miért, Mádmázell Láptopp, miért teszed ezt velem?

A halott laptopok a mennybe kerülnek?

13b513f48fbe7533cb86f5bc6e9f5394715a8308de818310e12da5b309fa24af.jpg

Van még kérdésem: a megrendelt ventillátorom, amit természetesen B. rendelt meg, mikor fog jönni már, ó, mondd meg nekem, Istenem, ha vagy?

Meddig kell még felforrósodnia a laptomomnak, meddig még?

Az angloszaxonok istenére kérdem: miért történnek velem ezek a csapások? Négy usb csatlakozója van a laptopnak, és csak egy működik? Nem nyomok bele higanyt, nem csinálok vele semmi különöset.

Csak nem igaz az az elmélet, hogy ha nem kerül kosz a műszaki cikkekbe, akkor tovább élnek?

De akkor a B-hez hasonló okos emberek miért hagyják ugyanolyan koszosan a masináikat mint én?
Puszta hiúságból?

Az enyém el van átkozva, erről van szó?

12-meinkampf_cz-.jpg

És miért folyt ki az elmúlt két héten belül ÖT TOLLAM?

HÁROMBÓL KIFOLYT A TINTA, KETTŐ KIFOGYOTT.

Ez nem lehet véletlen.
A tollak istene fel szeretné hívni a figyelmem valamire.

Például hogy 150 Ft-nál olcsóbb tollal ne lepjem meg magam, mert többszörösen fizetem meg az árát.

Ez szólt hozzám a próféciában is.

"Gyermekem. 150 Ft-nál olcsóbb tollal ne lepd meg magad, mert többszörösen fizeted meg az árát."

 

Perez Prado - Mambo no.8

Hogy kell mp3 fájlt ide a blogra feltölteni, Istenem?

"Drága gyermekem, hatodik gyermeke Zoltánnak, a Szeverényinek! Mondottam, Orsolya, küzdj, és bízva bízzál. (Google-ba beírod, csak találsz valami tájékoztatót, nem? Miért engem kérdezel, azt hiszed, egy ilyen elfoglalt entitás, mint én, maga intézi az ilyen dolgokat? Keress sok pénzt, és fogadj fel asszisztenseket, leányom."