XXXXV. STRÉÉÉÉBEEEEEEEEER ORSIIIII STRÉÉÉBEEER

 

Ezt még kedden írtam csak megint nem élesítettem, hinnye, azannyát.

 

A előadásra már egész jól megy a PUTTY hang, de a QUARK jobban megy.

Bence ma megmutatta a cowboy kalapját és a fegyvereit a texasi jelenethez, jó lesz :D Automatikusan a fejemhez emeltem a fegyvert. Ezt majd megbeszélem a pszichológusommal.

Egyébként meg vállaltam olyan szorgalmit, amire nincs is szükség a jobb jegyhez.....

 

FÚÚÚÚÚÚÚÚÚJ STRÉÉÉÉÉÉÉÉÉBEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, STRÉÉÉÉÉÉÉÉÉBEEEEEEEEEER!

Várom a nyarat és a huszonötödik nagyszabású szuper szülinapi bulimat, amire a blogközönségemből csak egy embert hívok meg. 

VEREKEDJETEK MEG ÉRTE.

És voltam Annácska szülinapján a Szatyorban. Majd megisszuk a bort, utószülinapozunk, és megyek hozzá zeneterápiára, szupi lesz:)

Egyébként meg Pali bácsi még mindig csudajó hely, leszámítva, hogy maga Pali bácsi már megmurdált.

Azt mondta tegnap a nyelvfejlesztés tanítónéni, hogy ha MOST elkezdjük az alapvizsgára készülést, akkor talán van esélyünk. Biztató :D

És magyar minoros leszek. Valaki ezen meglepődik? Nem hinném.

Hatodikos koromban a felsőoktatási tájékoztatóból kinéztem az angol magyar szakot, ugyan is ez a két tárgy ment a legjobban. Elképesztően meglepő, hogy hatodikban még milyen racionális voltam. 

Csak most lett használhatatlan, bottal piszkálhatatlan a agyam.

De lehetséges, hogy színésznő leszek, mármint hivatalos körökben is. Bár nem vonz a színészi közeg, hányingerem van tőle.

Akkor már leszek zenésznő. 

Lesz albumom, ha túlélem a vizslaidőszakot. Meg videóblogom. Meg banánvideóm.

ban_bananajpg.jpg

Ez a három a tervem a nyárra, plusz valami laza kis nyomorék diákmunka, ami nekem való, olyan, ahol nem kell csinálni semmit, az ember mégis kap pénzt. Ezek az ambícióim.

És még annyi a tervem, hogy elmenjünk B vel a hegyekbe, meg csónakázzunk, és sátorozzunk is, de egyedül is akarok menni.

Ezek a tervem a közeljövőbeni életemre.

A kicsit hosszabbtávú: elmegyek Bradfordba, mert a sulival el tudok oda menni, plusz mert ott forgatták a kedvenc filmemet. Monty Python - Élet értelme!

Ezen kívül akarok egy papírt arról, hogy ide jártam, és ezt a papírt szeretném ilyen könyvtárban vagy múzeumban vagy hasonló kellemes helyeken leledző embereknek megmutatni, hogy 

"Hé, nézzétek, van egy ilyen kis könyvecském. Jöhetek ide napi 8 órában? Légyszi!"

És akkor aszongyák

"Na, hát mivel van ilyen kis könyvecskéd, ezért megengedjük. De ne rágcsáld meg a könyvek szélét! És ne pisilj a sarokba! Vagyis...sehova se pisilj a mosdón kívül! Oké Orsika? Meg tudod csinálni? Menni fog?"

:)