XX. Két ixssszzzz, két zene, sok gif, még több DRÁMA. A blogom minnyá kirepül a fészekből

 

Most az a zúj elhatározásom, hogy mivel felborult a minden vasárnap vagy hétfőn írok rend, ezért majd nézem hanyadikán vót az uccsó és akkó ilyen 7-10 naponta vagy nem tom. Az úgy elég is. Persze ez a minimum, lehet hogy naponta fogok irogatni ha olyanom lesz. Pl ha menekülök a kötelességeim elől. Angol nyelvű irodalom vizsga, szövegírás. Egyikkel sem lenne probléma, ha nem halogatnám.

Oké a szövegírásban van egy kis bibi mert megint visszatért a rettegett EPRÜVETTA! Ami egy szüfrazsett eperre emlékeztetett, mikor legutóbb erről kellett írnom. Most már nem tartom olyan szórakoztatónak ezt a szót. Hogy mi az? Nem tudom. Írtam már róla szöveget? Igen. Most is fogok? Igen. Ezután sem fogom tudni, hogy mit jelent? Dehogy.

Azt írta valaki, hogy a blogom külső szemlélő számára szokatlan lehet. És? Ez egy személyes napló, nem tehetek arról, ha "szokatlan" dolgokat írok. Eleve mit jelent az, hogy szokatlan.

Semmi érdekes nem történt velem, kivéve, hogy tegnap meggyilkoltak a fogászaton, és aztán hazajöttem, és a szomszéd kalimpált és FÚRT. Mint a vietnami veteránoknak, úgy ugrottak be a fúrás hangjára az emlékképek. Miéééééééééért?

Ja voltam rádióban, a egyetemében, lesz műsorunk Dorinával. Letegeztem a fickót, ő meg aztán magázott minket, hát most ne haragudjon már meg már, de honnan kéne tudnom hogy alacsony harmincas fickók magáztatni akarják magukat. Egy barátnőm meg magázott valakit, annak ez volt a problémája. Ez a világ.

Így is köszönhettem volna neki (ezt a videót még linkelni fogom, a részleteiben rejlik a zsenialitása, na meg természetesen Lionel Richie-ben, és frizurájában):

"szokatlan" szinonimái:

rendkívüli, szabálytalan, rendellenes, rendhagyó, különös, eltérő

különös, furcsa, különleges, kivételes, rendkívüli, nem mindennapi, fura, érdekes, furi, ritka, furmányos

rendellenes, természetellenes, abnormális, torz, nem egészséges

Természetellenes a blogom!

Torz a blogom! Torz blog.

Ez egy abnormális, ámde furmányos blog, úgy vigyázzon, aki ide betér!

Ma behisztiztem mert B. mondott egy kritikát a könyvcikkeimre, nem voltam hajlandó meghallani a pozitív részét, és eljátszottam a hatalmas világdrámát, még azt is mondtam, hogy soha többé nem írok.

Ez a melodráma legalább annyira szórakoztató utólag, mint amennyire félelmetes menet közben.

Olvastam Polcz Alaine-ről meg Mészölyről egy cikket a könyves blogon, a könyves blogot hagyjuk, nekem nem tetszik mert azt vettem észre, hogy benne van ez a trendipestiség. Ha valami nagyszavú lesújtó kritikus lennék, akkor azt mondanám: Trendipestis, így jelentetnék meg egy írást és akkor végigseperne a városon a felháborodás. Mint a pestis, ha! 

Hogy miért nem szeretem a könyvesblogot? Mert a szlogenje valami ilyesmi: "Mi megmondjuk, mit olvass és mit ne!" Hát ez felháborító!! És akkor olvassak Závada Pétert meg Simon Marcit, mert ti azt mondjátok, trendi pesti blogosok? Ebből nem kérek.

Még mi háborított fel? Zeneipari Hivatalban lesz Zeneipari menedzserképzés nyíltnap. 

Hát komolyan mondom, hol élünk, egy kabaréban??

Én már kaptam pénzt zenélésért, utcazenével kerestünk 200 Ft-ot! 70 évvel ezelőtt most úrihölgy lennék.

Apropó úrihölgy, felismertek! Futottam át a piroson, és egy bácsi rámkiáltott: "Hova mész, hercegnő?"

Khmmm... szóval....

Olvastam Polcz Alaine-ről, meg Mészölyről, és akkó arról írtak kétmondatonként, hogy szépek voltak. 

"Sűrű, sötét hajával, karakteres arcával, világító, kék szemével Mészöly valóban feltűnően jóképűnek számított, ő pedig már nem bízott a jóképű férfiakban."

"A hozzájuk járó írók közül többen szerelmesek voltak Polcz Alaine-be, köztük Weöres Sándor is. Nem csoda, hiszen nemcsak Mészöly volt korának egyik legszebb férfija, de Polcz is különösen csinos fiatalasszonynak számított. „Ilyen szép emberpárt még sohasem láttam” – mondta róluk Örkény István, és barátaik szemében tényleg valóságos álompárnak tűnhettek."

Oké, én most kaptam kritikát, hogy a könyvcikkemben nem a könyvről írok, eltérek a témától, szóval nem írok kritikát az idézettekről, mindenki döntse el maga, hogy nekem mi a véleményem.

Egyik kedvenc mondatom a lárpúrlárból: Magának erről mi a véleménye, nem?

Vége ennek a blogbejegyzésnek, érzem. Miéééééééééééééééééééééééééééééééééért??????????????????????????

Jöjjön a mostani kedvencem, a Bad Company. Már megint egy hetvenes évekbeli rockbanda? Kiszámíthatatlan vagyok. És nagyon érdekes. Ez a mostani bejegyzés is érdekes volt. UGYE???? HA AZT MONDJÁTOK, HOGY NEM, NEM ÍROK SOHA, SOHA TÖBBÉ! FELGYÚJTOM MAGAM!!!!