XXXXVIII. Elestünk a táncparketten, átfért az esszém a határon, előadás-sztár voltam.

  

ÁTFÉRT AZ ESSZÉM A HATÁRON

írta: Szeverényi Orsolya

Szóval már lemondtam volna az esszémről, mikor szóltak, hogy ha ez nincs meg, nem mehetek alapvizsgázni. Már ebben a félévben lemondtam volna az alapvizsga gondolatáról is. Négy angol felsőfokú brutális vizsga, amire most nem kéne menni, így lehet, hogy normálisan meg tudnám csinálni a többit? Miért is ne?

De mégis mehetek, mert elküldtem neki egy részét, és elfogadta. 

Most ezzel gyönyörűen átvezetem ezt az esszé témát az előadásba. Ugyan is az esszétanárnő is ott volt tegnap este, és mondta hogy "Nagyon jó volt. Tényleg nagyon jó volt. Nem gondolkodik komoly karrierben?"

Én? Karrierben? Komoly? Gondolkodik? Nem? - gondoltam.

Ha az utánozhatatlan filmcsillag komoly karrier, nem bánom, hát legyen.

Jaj, köszi Meryl, olyan édi vagy:) Te se vagy rossz, na. Majd holnap megbeszéljük, ha átjössz kávézni.

 

ELŐADÁS

Júlia voltam, tanszékvezető voltam, Rowan Atkinson voltam, egy tanárnő voltam, meg Boleyn Anna is (fej nélkül). Erre B. megjegyzi hogy "Egy kis fejetlenség uralkodott..." Ha ha, az Austin Powers után ez már nagyon lejárt, csak jelzem.

A Júlia jelmezemhez felhasználtam a tavaly esküvőre vett Aphrodité jelmezem (melyet Noémi választott nekem). És hozzá egy vörös rózsa csatot, melyet B. vel szerelmünk hajnalán az utcán találtam. Remélem senki se szúrta ki hogy "Hé! Az ott az én tavalyelőtt novemberben elvesztett csatom! Ribanc! Kitépem a hajából"

A tanszékvezetőséghez mindenki kapott szürke bajszot, szakállat, melynek a bajusz része körülbelül a második mondatomnál leesett. Ennyit erről. Ja, az előadás előtti fél órában kisült a villany. Fun fact.

A Beekeeping jelenetet előadni rendkívül megterhelő, kiváltképp, hogy én játszottam a nehezebb szerepet, de a közönség előtt majdhogynem kifogástalanul eljátszottam. Pacsit nekem.

(még nem is láttam ezt a jelenetet, mégis beteszem róla a gifet. Ez egy ilyen elterjedt tény, hogy Nicholas Cage szerepelt egy ilyen filmben, lefogadom, vannak még, akik ismerik a jelenetet, de nem látták a filmet:D)

Kállayné tanárnőt utánoztam a rá következő jelenetben, és azt mondták, az volt a legviccesebb mind közül. Nagy arrogánsan úgy gondoltam, persze hogy ez volt a legjobb, mert itt én szerepeltem, és nem volt másnak annyi lehetősége elrontani, de persze az ember az ilyen gondolatait jobb, ha magában tartja, és elsüllyeszti mélyre, ha emberek között szeretne viszonylag békésen élni.

A végén egy kis levezető beheaded Anne Boleyn voltam talk showban, VIII. Henrik, Thomas Wyatt, Bloody Mary meg Elizabeth királynő mellett. Nem volt megterhelő, három mondatom volt és csak ülnöm kellett lefejezetten.

Az új társulati tagok aranyosak, HABÁR az egyik nagyon sokat beszél próba közben, és ez KISSÉ, DE TÉNYLEG, CSAK EGY KICSIT zavaró... ja és udvariassági okokból megtekintettem a videót, melyet meg szeretett volna mutatni. Ezen kívül nincs bajom vele, elfogadhatóan játszik, és emberileg se szörnyű, na de tekintsünk bele kicsit ebbe a videóba:

Így van, én se néztem volna belőle öt másodpercnél többet, egyetértek.

Másik új lány, nagyon kedves, nem gúny, kis cukika, MÁR AZT LESZÁMÍTVA MIKOR NEM KÉRDEZI MEG HOGY HÁNY ÉVES VAGY ORSI? 25? ÉS NEM ZAVAR, HOGY NEM KEZDTÉL SEMMIT AZ ÉLETEDDEL?

:)

:)

....

Jaaaj, ezt csak úgy mondoood :) Stop it.... :)

Tehát összefoglalva: lagzi jó, esszé jó, előadás jó.

 

Na de nagyon zsír voltam. Zsiradék. A többieket is meg kell említeni. Megvolt.