XXXV. Hát eljött az idő.

 

Hétfő 6.

A tulaj, az élettársa, a nagybátyja.

Szerződést írunk, és végignézzük a lakást.

Az egész lakást.

Gy.k.: ki kell takarítani mindenhol.

Elfogadom Sorsom minden nyűgét, s nyilait.

Vagy fegyvert ragadva véget vetek neki?

Meghalni...elszunnyadni...semmi több.....

Magam is meglepődöm, mennyi Shakespeare-t tudok fejből. 

York napsütése rosszkedvünk telét tündöklő nyárrá változtatta át!

Hogy ez honnan van? Gőzöm sincs!

Fogalmam sincs hol hallottam :D

Na mindegy.

Úgy látszik most olyan kedvem van, hogy mindent új sorba írok.

Dorinát ma megkérdezte a rádióvezető, hogy vannak-e stand upos ambíciói.

Aztán mondta, hogy akkor majd segít neki.

Látta, hogy rosszul viselem, megkérdezte: "Orsi, Önnek is vannak ilyen ambíciói?"

Mondom: "Nem szeretnék az ambícióimról nyilatkozni."

A többit nem szeretném idézni, mert csak a szokásos játszódott le.

Általában minden megjegyzésemet félreérti a rádióvezető.

Ja és a poénjaimat se szokta érteni.

Az szokott lenni a kedvencem, amikor egy valamilyen-szempontból-felettesem magyaráz nekem valamit, amiről tudom, hogy igazából ő az, aki nem érti, csak azt hiszi, én nem értem.

Plusz kedvencem, amikor kényszert éreznek, hogy életvezetési tanácsokkal meg életbölcsességekkel lássanak el, mert nem tűnök számukra túl határozottnak, és úgy látják elkell nekem a tanácsuk.

Kissé radikálisnak tűnhet, de felkoncolnék mindenkit, aki kéretlen tanácsot ad.

MINDENKIT.

A kéretlen tanácsadás egy olyan bűn, amit én nagyon nehezen bocsátok meg.

Na de az életben még elég sok ember lesz, aki majd ilyen-olyan okoktól vezérelve úgy dönt, feltétlenül meg kell mondania, mit tegyek,mit ne tegyek, hogyan tegyem, hogyan ne tegyem.

Ez a jelenség legalább annyira felháborít, mint mikor életem első tartózkodási helyén az ún. családtagjaim kopogtak, majd benyitottak. Nem várták meg a reakciómat.

ENNEK MI ÉRTELME? 

MI ÉRTELME???

Más:

ma láttuk a Revenantot.

Hát nekem tetszett, de tőlem várható volt.

Mostanában nagyon rákaptam az olyan filmekre, amiknek a főszereplői küzdenek, mindenhova mennek, harcolnak, meg ilyenek. 

Régen nem nagyon tudtam elképzelni magamról, hogy ennyire lekötne egy ilyen, mivel nem azonosultam egyik szereplővel sem. Most eléggé beleéltem magam, de ez összeköthető azzal, hogy a történelem is jobban megelevenedik, meg minden.

Kínos ez számomra, mert ez olyan, mintha eddig nem sikerült volna megelevenednie bennem dolgoknak.

De igen, csak nem ilyen dolgoknak.

Azt hiszem, túlságosan lekötött, hogy eltereljem a figyelmemet a mindennapokról.

Holott, amit kerestem, végig itt volt előttem.

Ahh de drámai narrációja az életemnek. Mozi után vettünk a tescoban barackos fánkot és megnéztük a kedvenc amerikai műsorvezetőm show-ját Donald Trumpról.