XXXVI. Mindjárt hatjegyű lesz. Ez jön most? De fárasztó.

 

Komolyan, ez akkor ilyen mindennapi lesz? Annyi minden történik, mindent le kell írnom... RÁSZOKTAM! tatatataTAMMM :O

Amikor az Akadémia könyvtárában voltam hétfőn, akkor kérdeztem a nőcit, aki segített nekünk, hogy pszichológia témában milyen könyvtárat lenne érdemes felkeresnem. Mikor megszólítottam és odahívtam, úgy pattant oda, mint ha az élete múlna rajta. Filozófia szakterületű, rövid hajú, olyan nő, aki nyilvánvalóan sose törődött a külsejével, és amilyen negatívnak hangozhat, olyannyira pozitívan értem.

Nagyon tudom értékelni, ha valaki hanyagolja a külsejét. Vissza rám: ÉN persze annyira nevetségesen, röhejesen hiú vagyok, hogy fontos a külsőm. Természetesen nem túl sokat teszek érte, mert 24 éves fiatal kis kancaként ezt még megtehetem. De ha 84 évesen is járni akarok a lábaimon,mozognom kell. Tulajdonképpen heti 3x mozgok. Soha nem néztem volna ki magamból. Ez a néni akarok lenni:

 

Ráadásul úgy néz ki egy olyan ember lettem, aki megkéri a csoporttársait, ne kínálják cigivel, mert nem tud nemet mondani. Soha nem gondoltam volna magamról, hogy

1. cigiző ember leszek

2. cigiről leszokni akaró ember leszek.

Na már most hozzá kell tenni, nem vagyok én egy nagy cigis, csak játszom az eszem. Bár hosszú évek kemény, áldozatos munkájával sikerült nagyjából hozzászoknom a cigihez, de még mindig úgy gondolom, hogy büdös, rosszízű, és ami a legrosszabb: büdös leszek tőle, és SÁRGA LESZ A FOGAM! A káros hatásai engem teljes mértékben hidegen hagynának, ha rágógumi ízű lenne, és fehérítené a fogaim. Nem viccelek.

Vissza az Akadémiához:

Kérdezem az "egyik a Pál utcai fiúk közül" kinézetű filozófiakönyvtárnőt, pszichológia témában milyen könyvtárt javasol. Na, hát nem lepett meg az, ahogy reagált.

1. Nagyon lelkesen elkezdett beszélni a könyvtárakról. Semmi pszichológia.

2. Mutatott egy-két adatbázist. Pszichológia még mindig sehol.

3. Ez a könyvtár főleg bölcsész témákkal foglalkozik. Mi lesz már.

4. Ha pszichológia témában akarok elmerülni, a Pszichológiai Intézetek könyvtárait javasolja.

Megspórolhattam volna magamnak 8 percet, ha nem kérdezem meg, valamiért mégis azt hittem, esetleg ő ezt jobban tudja. Bár... őszintén szólva nem is jutott eszembe ez az evidens dolog, pszichológiai intézetek......

Hát én még sose gondoltam arra, hogy pszichológiai intézet könyvtárába menjek, de most hogy belegondolok, eléggé időszerű.

images.jpg

Hé ez ilyen kicsi kép? Francba. Mindegy, jól tetszik mondani, Jung bácsi. MONDOM JÓL TETSZIK MONDANI, JUNG BÁCSI!! TESSÉK BEVENNI A HALLÓKÉSZÜLÉKET!!

És van a károlinak pszichológiai szakmai napjai, és akkor előadhat olyan is, aki nem pszicho szakos, hanem pszichológiai témában folytat kutatást.........ennek utána kell néznem, nem akarok megint bizalmat szavazni egy kalap kakának. Azok az idők elmúltak, bizony. Túl sok időt szenteltem kaka dolgoknak, buta embereknek,

ÉS ELEGEM LETT AZ ENGEM AKADÁLYOZÓ TÉNYEZŐKBŐL, BELEÉRTVE MAGAMAT IS! :D

A torna már harmadjára volt, már nem fáraszt annyira. Még kosaraztam is utána, nem akartam, haza akartam kullogni, vagyis iszkolni, mikor bejött egy lány és mutatott rám: "TE, TE, TE? Mit vetkőzöl, azt mondtad, fogsz kosarazni!"

Kész, nyakon csíptek, fülön fogtak, nem volt választásom.

Emlékeztem a ziccerre, hála gimnáziumi tesitanárnőnk tesióráinak. Az a nő...Jaj készítettem róla egy "Totally looks like" fotót, ráérő semmirekellő haszon,- és dologtalan időmben. Meg is mutatom, jó végszó lesz.

lidia.jpg

Végkép. Végképp. De rég írtam verset. És hogy milyen rég írtam dalszöveget...azt hiszem soha nem telt el még ennyi dalszövegírás nélküli idő az életemben. 1 hónap? 2 hónap? De olyan igazit annál is régebben írtam. De valamit valamiért, legalább ziccereket csinálok, és csont nélküli kosarakat dobok :D És "professional actress", valamint elnyomás alól kitörni próbáló rádiós műsorvezető is vagyok. 

B-t megkérdeztem, én milyen lénynek tűnök így ránézésre. Folyton ilyenekkel fárasztom. Azt mondja tündérke, mondom miért a kicsinyítő képző???????? Mondja, hogy valami izében ez volt. Hatalom kártyái? Nem tom. Valami izé. De aztán mondta, lehetek elf is. De ha a személyiségemet hozzáveszi, tündérke. Kicsit duzzogtam, majd megállapítottam, hogy a tündérkeségnél van rosszabb is. 

Kérdezi: "Mert mi rossz van a tündérkékben?"

Mondom: "Minden."

Nagyon vérszomjas. Lehetnék egy olyan tündérke, aki az összes többi tündérkét meg akarja gyilkolni!

 

A férjem most jelentkezett egy állásra, és úgy néz ki nem került be, de azért magunknak feljegyezzük, hogy nem lenne rossz, ha otthoni fizika témában angolul szövegíró melója lenne.

Neki nagyon feküdne az otthoni lét, köntösben egész nap.

Én is szeretek ágyban fekve, pizsiben dolgozni. De nekem kell a változatosság, ja és hogy szép öltözetben mutogassam magam....