XXX....XXX :D Egyszer láttam a média marktban egy olyan dvd-t leárazva hogy "Anál csődör". Csak mondom.

 

FÚÚÚÚÚÚÚÚJ MICSODA MOCSKOKAT MOND EZ A CÉDA, LE A SZÍNPADRÓL!

Megyünk 02.29-én az Akadémiára. A MTA könyvtárához. Erről kaptunk email értesítést a tanárnőtől, aki a big bang theoryról meg Hitchcockról küldött nekünk többször is emailt, remélve, hogy segít (egy szó nem sok, annyit sem beszéltünk ezekről az órán :D )

Na és akkor írja hogy "I would like to ask Orsi to confirm the receipt of this e mail for the system is sometimes faulty."

Olvasom, olvasom.... jé engem is így hívnak. :)

Nyugalom Orsi, nyugalom. Meg tudod csinálni. Confirm the receipt of this email....

Ez a Neptun-rendszerból jött. Az egy messzi-messzi galaxis, ahol hideg és barátságtalan a légkör. Fontos megjegyezni, hogy a légkör furcsa módon a tanulás mennyiségével egyenes arányban egyre melegebbé, elviselhetőbbé válik. Ezek a megfigyeléseim.

- Houston, Houston, jelentkezz! Itt Liketoask! Jelentem, behatoltam a rendszerbe. Vétel.

- Houston Liketoask-nak, itt a Központ. Jelezze, ha "confirm"-öt észlel! Vétel.

- Liketoask Központnak: alaposan felderítettem a területet. Semmi jele "confirm"nek. Engedélyt kérek google-felhasználásra. Vétel.

- Központ Liketoasknak: engedélyt megadom. Vétel.

- Liketoask Központnak: sikerült behatolni, megtaláltam a célszemélyt.

And so on and so on SO ANYWAY

Kész a nagy mű: 

"Dear Ms Lukács!

Your email about the Academy meeting has been recieved.
All the best,
Szeverényi Orsi"

 

A gép forog, az alkotó pihen.