VIII. beiratkoztam, cigány kocsmákról írok, nem mentem gólyatáborba, vicces a fogorvosom

 

Most újítok, és először a zenét teszem be. És sorkizártan írok, és feszélyez érzelmileg a szabályossága. Nagyon csipázom ezt a Hueyt. Aki fel akar kelni reggel, hallgasson Huey Lewis and the newst, nekem segített. Na meg Vissza a jövőbe. Luxuskondenzátor! Ezt hallgattam tegnap, a beiratkozás reggelén.

A NAGY BEIRATKOZÁS. 

Egy egyetem, amit nagyobb valószínűséggel fogok elvégezni, mint nem? Ez már nem piskóta. De természetesen tartom magam régi jó szokásaimhoz, és a beiratkozási iratoknak egy nem elhanyagolható részét kihagytam. Mármint nincs adó és tajkártyám, meg ilyenek. Ráadásul beszédültem olyan negyed tíz környékén, vagy később, pedig 8.30 ra kellett volna odaérni. Én tényleg azt hittem, hogy ez csak ilyen "8.30tól lehet jönni"féle kiírás, nem pedig "8.30tól kell jönni". Hát de szerencsére az első tíz másodperc után összeismerkedtem két igazán szimpatikus sráccal, akikkel a második percben arról beszéltünk, hogy emberkerülők :D Megnyugtató, jó érzés volt, hogy nem egyedül kell végigállnom az egész izét. Mint kiderült, ők már mind beiratkoztak, mindenki, aki ott volt, mind a ...hát nem tudok saccolni, de rohadt sok ember van ezen a szakon... Károli anglisztika. Szóval mindenki idejön, akit nem vettek fel az ELTÉre. Szerintem kb. én vagyok az egyetlen, akinek az első jelölése a Károli volt. Na szóval ők már beiratkoztak, és ők csak a tájékoztatóra vártak. Szóval nekem gyorsan még oda kellett rohannom a beiratkoztató nőhöz, aki épp megállt tőlünk nem messze, és letámadhattam, amíg turkált a táskájában. Mondanom sem kell, mennyire örült nekem. Éreztem, hogy ha most lenne nála valami eszköz, amivel meg tudna ölni, vagy legalább megsebezni, nem feltétlenül hezitálna. Mindazonáltal rendes volt, mert megalázhatott volna, de csak simán hideg volt. Pedig még hirtelen azt se tudtam, mit kell írni a tagozathoz. Egyszerűen nem kapcsolt az agyam. Úgyhogy megértem, hogy fogyatékosnak nézett, nem álltam távol ettől. De mindenesetre megtörtént a dolog. És egyébként mindenki normális és kedves. Már szeretem ezt a helyet. Ami jó jel, ugyanis:

Ha szeretem --> bejárok

Ha bejárok --> jegyzetelek

Ha jegyzetelek --> tanulok

Ha tanulok --> bemegyek a vizsgára

Ha bemegyek a vizsgára, úgy hogy tanultam --> átmegyek

Ha minden vizsgámon átmegyek --> elvégzem!

Összegezve: Ha szeretem --> elvégzem.

Ez az én rendkívül elmés elméletem. Ingyen adom, tényleg. Pedig milliárdokat kereshetnék vele.

Van egy háromlépéses sikertervem a gazdagsághoz is! Unja már az akciós újságokat bújni? Szeretne úgy elmenni sörözni, hogy egynél többet is megihat? Nem akar szárazkenyeret ebédelni? Szeverényi Orsolya, a rendkívül sikeres sikerorientált sikert sikerre halmozó sikertréner háromlépéses sikertervével sikert arathat a pénzkeresésben! Gazdagodjon meg most! A háromlépéses sikerterv nem kerül semmi pénzébe, ingyen adjuk Önnek, mert mi nagyon nagyon kedves, odaadó emberek vagyunk! Íme a háromlépéses sikerterv:

1. Találj valami tevékenységet, amiért pénzt adnak.

2. Csináld.

3. Ne költs annyi pénzt.

Nekem bevált!

CIGÁNY KOCSMA

Egyébként a szövegíró munkámról akartam még mesélni régebben, de most megdádáztak emailben, szomorú vagyok. Ejnye bejnye én. Szóval írta a csajszi, többek között, hogy figyeljek arra, hogy ne használjak szalonképtelen kifejezéseket, mint pl "cigány", "kocsma", vagy "csodálatosan fantasztikusan szuper".... És ezt rendkívül szórakoztatónak tartom, ugyan is én egyikre sem emlékszem, hogy használtam volna! Most vagy nem emlékszem, vagy ő találta ki, hogy ezt írtam, vagy valaki besurrant a laptopomhoz, míg aludtam, és átírta a szövegeimet. Ez a legvalószínűbb.

Már látom is a legközelebbi szövegem címét:

A CSODÁLATOSAN FANTASZTIKUSAN SZUPER CIGÁNYKOCSMA

:D

Nem mentem gólyatáborba. Patrik, az egyik srác, akit megismertem, megy, majd elmeséli. Remélem nem szippantják be őt a hökösök... Kár lenne érte. Olyan fiatal még. Porbapukizó. Tizenhétezer forintot spóroltam. Tízezret viszont elvesztettem Dán fokon. Kettőezervalamennyit meg egy mártélyi vonatjegyre költöttem, melyet nem használtam fel. Mennyi pénzem van most, ha vettem négy almát, öt narancsot, tíz banánt, és 80 km-rel haladok Cegléd felé? Matektanárnak kéne mennem.

Egyébként hazudtam, voltam gólyatáborban, készítettem is fotót.

golya_sok.jpg

Ilyen gólyatáborba szívesebben megyek.

VICCES A FOGORVOSOM

Hát szóval ma voltam a kerületi fogorvosnál, VII. kerületi lakosként. Izgalmas az életem. Szóval büszke voltam magamra, hogy odaértem a 16.30as időpontyra 16.25kor, majd 16.50kor ráébredtem, hogy rossz emeleten várok. De megoldódott, mert ők is várattak magukra, még 17.25ig, és be tudtam menni. Ezúttal is köszönöm a nőnek, aki átadta nekem a hétfői deles időpontyát. Életem első fogorvosi várós elbeszélgetése, és máris kapok egy időpontot, meg egy közeli uszodatippet. No bementem, a fickó pedig rendkívül vicces kedvében volt. Már nem is emlékszem minden poénjára, de pl kérdezte: "No. Érzéstelenítsünk? Hm? Na? Nem muszáj. Na?" ... aztán "Na, érzéstelenítettem is. Ügyes vagyok?" , majd: "Amúgy nem vagyok ilyen vicces hangulatban, csak még tart a gyógyszer." Aztán majdnem megfulladtam, mert lecsúszott a saját nyálam a torkomon, köhögtem, és mondja "Ne bagózzon annyit!" ...aztán még mondott egy csomó elfelejthető poént, és eljutottam addig a szintig, hogy idegesített. Engem. A poén. Engem. Hiába, egyszer mind kirepülünk a fészekből, felnövünk, és keserű vénasszonyként bosszankodunk egy poénkodó emberen. C'est la vie, ahogy a híres producer, Jidault Bousie mondaná. És a teteje az volt, hogy végeztünk, mondta, hogy "Még itt kell lennie egy órát." ... ezután megkérdeztem, mikor ehetek. Mondta: "Egész hétvégén nem ehet." Megkérdeztem még egyszer, ugyanezt mondta. Én, mint aki hirtelen elfelejtette, hogy kell beszélni egy vicceskedővel, ártatlanul megkértem, legyenszíves komolyan válaszolni. Tudom, tudom, olaj a tűzre. Mondja "Komolyan? Hú... Hát nem tudom, hogy össze tudom-e ennyire szedni magam." Még egyszer megkérdeztem, mikor egyek? "Ha megéhezik." Nagyon vicces, nagyon szórakoztató, remélem legalább ilyen hozzáértéssel tömte be a fogam. Hiába, én hiszek a karmában. Alázó, sértő megjegyzéseket, és fárasztó poénkodást kapok mostanában... Visszanyal a fagyi.

IX. ben tovább kalandozom az életben, ami egy csodálatosan fantasztikus szuper cigánykocsma.