XVIII. mindenki elhagyta a blogomat. Mindenki férjhez megy.

 

Egyszer megfenyegetett egy ismerősöm barátja.

Előzmény: angolt tanítottam a lánynak, nem tudtuk, hogy náluk legyünk, vagy nálam, de aztán úgy döntöttünk, nálam leszünk (ennek jelentősége lesz). Aztán egy másik lánnyal "bulit" csaptunk, ugyancsak nálam. Erről a kis buliról tettünk ki fb-ra fotókat, és kommenteltünk is hozzá, nagyon hülye pcsa dolgokat, poénból. Ennyi elég lesz az értelmezéshez.

Fenyegető Úriember(barátnője adatlapjáról): "figyeljél már ide örülnék ha nem csinálnál a párombol fogyatékost mint te vagy érted? nem jár bulizni nem is szereti szoval dolgozni járjatok ne facézni a munka hejen!"

Jómagam: "értettem. Szíves elnézését kérem. az angolóráktól is eltiltja, melyeket én szándékoztam tartani neki? meglehet, az is fogyatékossá teheti! ebben a mai világban nem lehet tudni.

Az úriember barátnője: "bocsika....barátom kicsit pipa lett, mert azt hitte nem angoloztam, hanem buliztam veletek"

Jómagam: "rögzíthetjük is kamerával a csütörtöki órát, amennyiben szükséges. Elnézést, gonosz vagyok, remélem kiderül, hogy tényleg voltál angolozni. Remélem felvilágosítod arról, hogy nem vagyok fogyatékos, csak eljátszottam. előre is köszönöm szépen."

Barátnő: "ja persze igen....ő azt hitte mi komolyan gondoljuk a szomcsi, szercsi szavakat"

Jómagam: "hát azért, hogy lefogyatékosozott...ehhez nem nagyon vagyok hozzászokva. remélem, megérted, ha a jövőben nem szeretnék hozzátok menni tanítani. messze is van, meg hát... na."

Drága úriember barátom: "nem is kell jönnöd mert csak kutya eledel lenne belöled !ne siránkoz nem kell tanitanod a páromat majd fitem neki az angolt jo ? dolgozál irogatás hejet mielött el beszélgetek a fönöködel mit csinálsz munka idöbe hülyegyrek!"

...

...

...

Egy idő után sikerült feldolgoznom. Egy gyerekdal lett belőle, "Vajon megsértődsz-e, ha azt mondom, a barátod egy segg? " címmel. Igen népszerű azok körében, akiknek eljátszom. Az a két ember nagyon szereti.

Hagyok időt megérlelni ezt a diskurzust. Szép lassan haladni, mint ahogy Márai mondja, minden szót értelmezni, csodálni. Drága atomtudós barátunk szövege rengeteg szempontból csodálható. A szóhasználat, a helyesírás, a stilisztika, a szintakszis, a pragmatika.... lehetne még sorolni.

És most mondjak valamit, ami elképesztő? Még ennél is?

 

Mondok.

 

Tegnap láttam meg, hogy jegyesek.

*súg* ő is kopasz