XXXVII. Hölgyeim és uraim, elértük a hatjegyű római számot! Pezsgő. BEATLES

 

Nagyon rég ittam pezsgőt, ahhoz képest, hogy valamikor gyakrabban ittam. Jól esne egy kis 76os sátó látúr. Nem 75ös láfitt. Moslék.

Azt hiszem hétfőre venni kéne egyet, a kitakarítást megünneplendő.

 

Beatles-t hallgatok, egyszerűen nem tudok elsiklani afelett, hogy Beatles-t hallgatok, mikor jól vagyok.

Beírtam google-be hogy Beatles tribute zenekar, és kiadta a Blackbirds Beatlest. Négy fickó, milyen meglepő.

Hát én annyira lennék Beatles VOKÁLOS, persze gitáros is néha, és fő szólamot is énekelnék, de a vokál életem szerelme. Alapítsak egy Beatles tribute zenekart, csak lányokkal? Szavazzanak, hölgyek urak, szavazzanak no! Hát ne féljenek, jöjjenek csak közelebb, há nem harapok! Kis kezit csokolom, erre tessék. 

Áj láv júúúúúvúvúvúvúvúúúúú koz jú tel mí tingz áj vant tú nó

end icc trúúúúúvúvúvúvúvúúú det it ríli onli góz tu só det áj nó

det áájájájájáááááj súd nevö nevö nevö bíí  blúúúúúúúúúúúú :)

GYEREKKORI SZTORI

Megalapítottuk a Beatles-t körülbelül öt-hat voltam, Kati volt Paul, Gyöngyi John (természetesen), Irma Ringo, Móni pedig George. És én ki voltam? Na? Tippek, emberek? Tegyék meg tétjeiket.

Én voltam kérem szépen a "pót-Paul".

Hagyok időt feldolgozni.

Kérdem én: van ennél megalázóbb?

Már Irmának is csak a maradék jutott, ahogy a mondás tartja: "John, Paul, George, and the ugly one."

Hát akkor Móni mit szóljon, George-dzsal. Egyérteműen a legmenőbb Paul és John volt.

Én pedig a legmenőbb Beatle helyettese lehettem. 

Ez az egész azért volt, mert kétségbeesetten be akartam kerülni, ők pedig beletörődtek ebbe a ténybe, és felajánlottak nekem egy nyugis kis pót Paul-i pozíciót, Erzsébet utalvány, Szép kártya, évi 30 szabadnap, üdülési csekk, nyugdíjalap.