XXXX. Luáuu! Negyvenedik bszrsz. Bszrk. Mindenki bszr. ik? Ez ikes ige?

 

Az ikes igék a gyengepontom, az Achilles-inam, vagyis sarkam. Bezzeg 13 éve a Bendegúz nyelvtanversenyen még biztos tudtam. Bendegúz nyelvtanverseny :D Atom menő. A kis gyíkszerű 11-2 éves énem atom menő volt.

Azért írok, mert megláttam kitéve az adott weboldalra egy tartalmam, aminek ez a címe: "Közeledő tél? Betörő-veszély!"

NA végre elfogadták egy rímelő címemet :D A nem tiszta rímeket ezek szerint jobban kedvelik.

B. vel voltunk a Tesco-ban, és ott sütött valamit egy serpenyőben egy csaj, máshol joghurtot osztogattak, nagyon pezsgőéletű piacteret próbáltak varázsolni a Tescoból... És akkor hegedűszót hallok.

A Meseautó zenéjét :D

 

Gondoltam, fura, hogy hegedűszó van a Tesco-ban. De mondok furábbat.

EGY HEGEDŰS VOLT A TESCO-BAN.

Curriculum vitae

2011-2015 - Carnegie Hall

2016-  Aréna Pláza, Tesco

Szegény lány. Bár lehet, hogy ez neki előrelépés, mondjuk ha eddig a Blaha aluljáróban nyomta.

Bár ott azt hiszem a xilofonos Keresztapa zene megy. Vagy az nem az hanem az Astoria? És hol énekel a vak bácsi? Na mindegy.

 

Egyébként megvagyok, köszönöm. Család hogy van? Igen, igeen igen... igen... na jól van akkor MOST HOGY VÉGE A TELEFONBESZÉLGETÉSNEK ORDIBÁLNI KEZDEK MERT VALAMIÉRT ORDÍTVA KELL ELBÚCSÚZNOM SZIASZTOOOOK SZIASZTOOOOK PUSZIIIIII PUSZI NEKTEK IIIIIS ADD ÁT FERINEK!!! MONDOM ADD ÁT FERINEK!! HALÓ? HALÓ??? JA AZT HITTEM MEGSZAKADT NA MOST MENNEM KELL KIFUT A LEVESEM MAJD MÉG BESZÉLÜNK GRATULÁLOK KLÁRIKA DIPLOMÁJÁHOZ SZIA MARCSIKÁM!!!!

Kaptam egy olyan, de OLYAN névnapi üdvölzőkártyát, meg is keresem :D

 

Jelentkezzen, aki ennél gyomorforgatóbban gusztustalanabbat talál, ám én úgy vélem, esélytelen :D

Majdnem olyan gusztustalan, mint a közelünkben lévő konditeremre plakátolt "pasi".

Utálom ezt a szót, és ezt így is ejtem ki magamban hogy ilyen félselypítve hogy passi. Ugye milyen jó passi? ANnyira jó passi!! Jaj muszáj lesz megtalálnom a fényképezőgépem töltőjét és lefotózni ezt a passit. Undormány.

És ez egy olyan konditerem, ahol üvegfal van, és mindenki szeme láttára edzhetnek az edző egyének.

És ami a legfelháborítóbb, hogy néha odabámulok, és mintha kikérnék maguknak.

ÉDES CICUKÁM, HÁT ÉN KÉRTELEK MEG ARRA, HOGY ÜVEGFAL MÖGÖTT EDDZ? HÁT ÉN TETTEM MAGAM A KIRAKATBA, HM? HMM? VÁLASZOLJ, ELVITTE A CICA A NYELVEDET?

Elnézést, mióta újra sok emberrel kell foglalkoznom, törődnöm, vagy egy légtérben lennem, újra kiakasztanak. Persze csak az effélék. Igyekszem uralkodni a gyűlöletemen, egészen sok sikerrel. :)

 

B-vel pénteken fogócskáztunk, körülbelül húsz másodpercet, de nekem már ez is hatalmas stresszel járt. Öreg vagyok én már az izgalmakhoz, kell egy ágytál meg egy Biblia, egy adag korpás keksz és elvagyok.

Kunderától Az élet máshol van-t kezdtem el olvasni. Olvastam róla egy hölgy blogján egy olyan mélyenszántó kritikát, hogy mindenki szánalmas, kivéve a bőrkabátos "passit". Na ezt szeretném megvizsgálni, vajon én is így látom-e :D Igazából az első oldalon nehéz volt átlendülni, mert az üresen kongó felszínes kritika bekavart a koncentrációmba, de aztán már a könyvre figyeltem.

Jellemfejlődésemben visszaesést látok, az életem kb. összes területén. Újra lemondok találkozókat, újra csapongó vagyok, újra önző vagyok, újra kibeszélem a nemkívánt családtagjaimat, és most még sunyiba szidok is egy lányt, akit egy hónapokkal ezelőtti blogbejegyzésemben is sunyiba szapulni akartam, de nem tettem meg. Most pedig megtettem. Hogy miért? Tavasz van, azért, megbolondulok. Mondtam is B nek hogy le kéne kötöznie egy pár hétre és akkor nem tennék kárt se magamban, se másban :D

Vele szemben is megmutatkozik ez a visszaesés, hisztis pcsa vagyok. Szerencsére pozitív érzelmi kilengésem is van, hogy ellensúlyozzam, de mikor meg negatív, akkor meg kissé kegyetlen vagyok :( De megvannak a módszereim, hogy eltussoljam ezeket az ügyeket. Jaj ne haragudj B! Bocsi....