XXXIX. Kbsztt fárasztó ez a rómaiszámozás. Bszrk.

 

Hát itt vagyok megint, gondoltam beköszönök.

Hétfőn jöttek a tulajék este hatra, öt ötvenkor még porszívóztam.

Hallom a csipogást, na, akkor itt vannak...de még nem sepertem össze ezt a nagy halmot! ÁÁÁÁÁ

Kiderült, hogy csak Balázs jött vissza a pezsgővételből.

Én ötletem volt, hogy pezsgőzzünk, úgyhogy leküldtem pezsgőért.

Fini volt, alig vártam, nagyon stresszes nap volt.

Nem lett volna ilyen stresszes, ha csináltam volna valamit a tisztaság s rend ügyében a hétvégén.

Ha egy kisujjamat is mozdítottam volna :D

De a kisujjamat nem mozdítottam (nem szoktam kisujjal pötyögni).

De írtam egy angol nyelvű verset, rajzoltam (??) és kitaláltam egy dallamot, ami olyan, mint a többi, de azért szeretem. Keringős ritmust találtam ki, mert ez a két kedvencem, a keringő és a bossa nova, mindig ilyet írok, vagyis amikor olyat írok, amit szeretek, ilyet írok. Érdekes.

Kedden leadtam a második assignmentemet a kedvenc töriórámra, nagy teljesítményem volt. John Lackland nagyon szerencsétlen volt :D Már ahogy a beceneve is sugallja :D

 

Volt reneszánsz óra, III. Richárdot vettük, manipulatív egy gci volt.

Kedden még néptáncoltunk is, az eddigi legjobb táncot vettük, ilyen hegedűszó is volt hozzá, és mintha mulatságban lettünk volna. Én voltam a "bájos asszisztens", akivel a tanárnő megmutatta a táncokat. A "bájos asszisztens" szerepet remekül tudom alakítani.

Szerdán rádió, szóltam Dorinának, most tényleg érjen oda időben, kétszer is szóltam, az én konfliktuskezelési képességeimmel, melyről már írtam hogy egy kamaszfiú szintjét közelítik (alulról), nagy teljesítmény volt, hogy szóltam (kétszer is). Előtte a TO DO list.txt-be beírtam: "Dorinának szólni, hogy időben jöjjön." Ennyire rákészültem. 

ERRE ELALSZOM ÉS KÉSEK HÁROMNEGYED ÓRÁT.

Olyan szép lett volna, olyan szép...

A felvétel vicces volt, mint mindig. A rádióvezető ma nem vágott taccsra lelkileg, mint előző héten.

Az Amerikai fater 9. évadánál tartunk, az első rész tök vicces volt.

Vicces volt, vicces. Vicces, vicces. Vicces.

Megoldottam a nyelvészet házim, melyben nagyon vicces példamondatok voltak :D

" If I lose myself tonight, it will be you and I."

... :D :D

 Question #16 (1 point)
I used to bite my tongue and hold my breath.

MI EZ? :D

A nyelvészet órán az 'R'-t vettük.

És akkor voltak felsorolva szavak, de nekem beindultak az asszociációim és nem tudtam figyelni :D :D

Például volt az a szó hogy "ring", hát nekem rögtön beugrott ez:

 

Aztán volt a "father" szó, nekem meg rögtön az IT Crowd ugrott be.. :D

 

A "Courtley love"-ról tartok előadást holnap,ezt kell kifundálnom.

Nem-nem, nem Courtney Love.

Udvari szerelem. Azért böktem rá erre még az elején, mer benne van hogy love, gondoltam akkor jó lesz.

Így szoktam dönteni :D Töri megírandó témák, mi ez, benne van, artistic, jól van oké ezt írom.

Courtley love.