XXXXI. Mostantól rövidebb bejegyzéseket írok.

 

Vagy nem. Vagy de.

Mádmázell Láptopp haldoklik.

Várok a ventillátorra, ami nem  jött meg, mert nem mentünk érte a postára, mikor értementünk, nem jó időben, így várnom kell rá. Várok én, várok, amíg élek.

A hibás szektoraim száma 34ről 39re növekedett. Már nem az enyéimé hanem laptopé. Ez van.

Úgyhogy a zene mappámat el  kellett költöztetnem a cére. És most le kell cserélnem a zenetáramat. Megvannak a forrásaim, így nem aggódom. Bár egyesek ízléstelennek tartják minden zenémet, amit kiteszek, én mégis vagyok olyan bátor, hogy továbbra is kiteszek zenét, bár a kezdeti csodás felszabadultságom, melyet saját blogom által a magaménak éreztem, örökre elszállt. Talán mindig is gátlás lesz bennem most már ilyen téren.

Remélem egyszer visszajön az a felszabadult érzés, de általában ez úgy szokott lenni, hogy ha egyszer valaki eltöri ezt, akkor vagy nagyon nehezen, vagy soha nem hozható vissza. Ezért kell vigyázni a szavakkal. Nem lehet csak úgy kimenni a főtérre, elővenni egy kést, és össze-vissza hadonászni vele, akit eltalálunk eltalálunk, akit nem nem, minket nem érdekel. 

A múltkor azt írtam, hogy a kéretlen tanácsot főbenjáró bűnnek tartom.

Így vagyok minden mással is, amely mások életébe szól bele.

A bölcsesség és empátia persze nem terem csak úgy meg valakiben, ha sosem gyakorolta. Gyakorlat teszi a mestert.

100_0845.JPG

Vörös bársony tortát eszik a lelkem. Finom volt Bazsika hmmmmm? Na?? Egyél még, szentem! Egy beteg kismacska is többet eszik ennél!

Na hát akkor még a szövegeimről akartam mesélni, mert hogy múltkor meséltem, hogy elfogadták azt, hogy

"Közeledő tél? Betörő veszély!"

Közelítő tél, ezt kellett volna írnom :D

Na de most újra ehhez kell szöveget írnom, és arra gondoltam, ez lesz:

"Itt van már a tavasz? Betörés a panasz!"

:D:D

De aztán rájöttem, hogy a tiszta rímeket nem értékelik, ezért átváltottam erre:

"Itt van már a nyár? Biztonsági rács!"

:D

.... de aztán mást írtam, milyet is.... mondjátok már... 

ja

UNALMASAT!!!!!!

De nem baj mert legalább itt van B mert hosszú hétvége van

MA KÉT ÉVE HOGY ÖSSZEKÖLTÖZTÜNK.