XV. nehéz. Nehéz, nehéz, nehéz, nehéz, nehéz. Pataky Attila.

 (ezt még hétfőn írtam, de elfelejtettem élesíteni)

Szóval annyi mindent kéne mesélnem, de közben elvileg kemény a hetem, ami annyit tesz, koncentrálnom, és írnom kéne. Mivel igyekszem beintegrálni a életembe a egyetemet, így Hemingway love life ját választottam holnap presentation öm témájául. Érdekes megfigyelni a sok sok pótcselekvésemet. Bár kérdés, mi számít pótcselekvésnek. Valamit jelenthet, hogy ha dalt írok, nem sokszor bánom, hogy ezzel foglalkoztam, csak kivételesen nagyon kegyetlen időszakokban, amikor TÉNYLEG nem foglalkozhatom mással, csak a szaros többi dologgal.

Kaptam emailt a Reménysugár Alapítványban felszedett idősebb barátnőmtől, akivel Kaláka  koncertre szoktunk járni. Na vele is sokkal kevesebbet tartom a kapcsolatot, mint amennyire fontos, és amennyit gondolok rá. Magát a tényt imádom, hogy vele ilyen jó barik lettünk, hiszen a legmocsokabb, undormányabb, szeretettel visszaélőbb, gusztustalan világokban is léteznek értelmes emberek. Mindenhol lehet találni. 

Gólyabál kezdete előtt negyed órával a csilli villi rucimban leültem a földre. NEM MEGYEK! KÉSZ! NEM AKAROK! Elképesztő. Hasonlítanám magam egy három éveshez, de szeretem a hároméveseket. Legalább is azok a háromévesek akiket ismerek, jófejek. Aztán mégis elmentünk, eltévedtünk, remek volt, kivéve, hogy a végét az estének is elrontottam, egész hazaúton nem szóltam Bhez.... és ha elindult valahova, én megálltam, nem követtem. Komolyan, ez már botrányos, mit művelek. Pont vele. Mit bosszulok meg rajta? A gyerekkoromat? Végre itt van egy ember, aki mindig, és mindenhol mellettem áll, és én tesztelem, hogy ez így van-e? Legyek már normálisabb, könyörgöm.

Volt fini pezsgő, meg hajón voltunk, és szép ruhában voltam, szóval...és az ír táncosok pedig nem tudták a ritmust, agyonnevettük magunkat magunkban Bvel. És képet is készítettünk magunkról, utánoztuk a kacsapózoló lányokat velünk szemben. Remekül szórakáztam, igazán jól. És aztán B megnézett egy nőt. Nagyon kellemetlenül érzem magam attól, hogy ezt leírtam, már nem attól, hogy megnézett egy nőt, hanem hogy ÉN ERRE REAGÁLTAM ILYEN SÉRTŐDÖTTEN! NORMÁLIS VAGYOK? MI BAJ VAN EZZEL? MIÉRT CSINÁLOM A CIRKUSZT, MIÉRT NEM BÍROM ELVISELNI, HA EGY PILLANATRA MÁSRA NÉZ? Mocsok primadonna élet.

Irma születésnapja is remek volt, majd arról is mutatok fotót.

Azért kezdtem el most írni ide a blogba, mert egészen reggel óta pótcselekvésekkel ütöm el az időt, és már 11:20 van, és én meg akarom írni az előadásomat. 

Reggel óta sokmindent csináltam, gondoltam, és éreztem, még egy dalt is elkezdtem írni, annyi mindennel foglalkoztam, hogy fáraszt is, nagyon sok ideje próbálom rávenni magam a cselekvésre. Most elhatároztam, hogy minden napomat így fogom tölteni, mármint hogy időt adok magamnak a pótcselekvésekre, mert így még mindig nem izélem el annyira az időt, mint ha elaludnám a délelőttöt. Stephen Fry elaludt egy találkozót Robert de Niro-val. Azt mondta interjúban, hogy persze viccesen hangzik, de neki tragikus. 

Apropó! Szóval most megint megnéztem a jútyúbomat hogy mit ad ki nekem, és... Pataky Attila - Hol rontottam el az életemet? 

Kezdtem rosszul lenni emiatt a halogatás miatt, de...... hát ez..... nem tudom hogy meddig fogok  még ezen nevetni, de most nagyon üt. Hol kezdjem Attila, hol kezdjem a választ kérdésedre??

Attila, én teljes szívemből szeretlek. Annyi boldog percet okoztál már nekem a puszta léteddel, hát még szavaiddal és tetteiddel, hogy az elképesztő.... Emlékszel, mikor elkezdted ezt a lakodalmas zenélést? Fenomenális volt, nemcsak az Eddát szerethettem, hanem még ilyen dalokkal is megajándékoztál.... Aztán a koncertfelvétel "És most következzen a világ legjobb gitárosa, legalább is számomra, jee." Neked mindenképp oda kellett tenned azt a "jee"-t, hogy megmutasd a világnak, te egy rocksztár vagy. És mikor szerepeltél abban a műsorban, amiben bemutattad az ötvenedik fiatal feleségedet a világnak? ... Nagyon örülök, Attila, hogy visszahoztak téged az UFO-K!!!! Jaj és az Eddáról szóló műsor........

Most meg akartam keresni, de aztán ráébredtem, hogy ha csak úgy hasamra csapok és rábökök egy videóra, amiben ő szerepel, az így is úgy is remek lesz... és igazam lett :D 

Minden megnyilatkozása egy remekmű, így ki sem emelnék ebből se semmit, bár tudnék, de azzal csak elrontanám :D áh...... 

Elképzeltem ezt, hogy mi történhetett, mikor elvitték az ufók patakyt. Azt hallották róla, hogy ő egy érdemes művész, egy igazi dalszerző, egy előadóművész, egy polihisztor :D.... és aztán fél óra után visszavitték. 

- De srácok, srácok, hadd énekeljem el nektek még egy slágeremet! Írtam 35 dalt! Elénekelhetem mindet! Mindet tudom! Itt van fejben! És itt (a szívére mutat).

Ufók: - Öö.... kedves tőled Attila, hogy szeretnéd megmutatni őket.... azt hiszem...azt hiszem a te tehetségedre nagyobb szükség van a saját bolygódon mint az Univerzumban!! Igen, ez az! Nagyobb szükség van rád ott! Úgyhogy...ezért küldünk vissza! 

- Igen, igen, én is így érzem, itt belül! A szívemből szeretnék adni, értitek, a szívemből! Jee.

Pataky Attila egy zseniális látens humorista! Minden munkáját értékelem!! 

Na megcsinálom a előadást hemingway szelermi életérő. Képek a köviben, jöjjön valami megnyugtató.